BOARLORDS
BOARLORDS
trudność: łatwe |
ZAWARTOŚĆ
20 jednostek,
4 karty walki, 30 znaczników terramodyfikacji, 20 znaczników terytorium, 1 znacznik frakcji, 1 kafelek bazy, 1 karta frakcji |
CECHY SPECJALNE
|
FABULARNIE
Łuska Tsukuyumi spadła na bambusowe lasy Korei, stymulując proces ewolucji wokół miejsca upadku. Grupa dzików powstała z błota, rozwinęła sprawne ręce i wysoką inteligencję, wykształciła złożony język i wyruszyła by położyć kres panowaniu ludzkości na Ziemi.
Boarloards podporządkowały sobie słabiej rozwiniętych przedstawicieli ich pierwotnej rasy. Kierowane zemstą polują na ostatnich ocalałych ludzi. Plądrują miasta i przywdziewają metalowe artefakty wymarłego ludzkiego świata.
Płodna Boarmother, najważniejsza ze wszystkich osobników w ścisłej hierarchii plemiennej, symbolizuje rozwój prymitywnych świń. Tylko najsilniejsze i najinteligentniejsze knury otrzymują przywilej zbliżenia.
Nim Boarloards ukończyli transformację, łuska Tsukuyumi wyschła, pozostawiając hybrydowe istoty.
Zawieszone między dwoma światami instynktownie czują, że ścieżka prowadzi je do Tsukuyumi, w pobliże jego życiodajnej energii, aby mogły dokończyć swoją przemianę.
TAKTYKA
Dzicy są liczni i twardzi jednocześnie. Mogą produkować nowe jednostki w pierwszej linii, jak również przekształcać nieszkodliwego raczkującego osobnika w ogromnego Boarmastera. Ponadto korzystają z modyfikacji obszaru, tak zwanej Terramodyfikacji, którą mogą wykonywać runda po rundzie. Ich tunele pozwalają im łatwo i szybko przemieszczać się między obszarami, podczas gdy ich twierdze tworzą silną obronę.
Boarlords są idealne dla graczy, którzy cenią siłę bardziej niż szybkość. Ich strategia polega na zapewnieniu bezpieczeństwa podbitym obszarom i uderzeniu z całej siły w decydującym momencie.
Wykorzystują wysoką zdolność do podboju, aby zrównoważyć swój brak destrukcyjnego potencjału. Boarlords preferują długi czas gry, podczas którego mogą zrekompensować swoją powolność i pokazać mocną stronę.