fbpx

KAMPFGRUPPE 03

KAMPFGRUPPE 03

trudność: łatwe
tryb dla 2 graczy: tak
frakcja dostępna jako dodatek

ZAWARTOŚĆ

9 jednostek,
5 kart walki,
5 żetonów rakiet,
20 znaczników terytorium,
1 znacznik frakcji,
1 kafelek bazy,
1 karta frakcji
CECHY SPECJALNE

  • Mocne jednostki.
  • Bomba atomowa.
  • Strzał snajperski.
  • Możliwość wystawienia bazy w dowolnym miejscu na planszy.

FABULARNIE

Kiedy księżyc uderzył w ziemię,  pojawili się ostatni ocalali  ze starożytnego braterstwa.  Przez długi czas członkowie Zakonu Marduk, nazwani na cześć pierwszego pogromcy smoków Marduka z Babilonu, nie mogli udowodnić swoich umiejętności. Jednak wraz z przebudzeniem Tsukuyumi, 25 rycerzy, teraz elitarnych żołnierzy wykorzystujących wysokie technologie, stanęło do bitwy.

Podczas gdy w Japonii polowano na Kami, ludzie średniowiecznej Europy poświęcili się całkowicie sztuce zabijania smoków. Była on zarezerwowana dla najlepszych rycerzy i kreowała bohaterów, takich jak Siegfried i Jerzy.

Zakon Marduk, założony w 778 r. jako tajne bractwo, wkrótce zyskał sławę dzięki chwalebnym opowieściom, które wypłynęły poza wtajemniczone kręgi. Od pierwszego rzymsko-niemieckiego cesarza po czasy współczesne był włączony do statutów każdego narodu europejskiego, jako gwarant władzy nad smokami. Chociaż Wiek Oświecenia ukrywał wiedzę o smokach, Zakon nadal szybko i dyskretnie eliminował wszystkie zagrożenia.

Przybycie Tsukuyumi wymusiło ponowny powrót Zakonu. Wykorzystując wszystkie posiadane zasoby przygotował się on do najważniejszej misji w historii ludzkości. 25 rycerzy, wyposażonych w niezwykle potężne kombinezony bojowe, zostało podzielonych na pięć grup bojowych. Grupy KG  zostały wystrzelone na orbitę wraz z lądownikami, skąd skierowane zostały w rejony misji. Podczas gdy KG 1 wylądował na Księżycu, 3000 km nad ziemią, KG 3 przybył na dawny Pacyfik i zbliża się do smoka na Ziemi.

To, co zaczęło się jako dobrze zaplanowana krótkoterminowa misja, przekształciło się w koszmar. Bez względu na to, czy będzie to człowiek, czy mutacja - to, co stanie na drodze Kampfgruppe zostanie zniszczone, aby nie zagrozić misji. Podbój Księżyca ma najwyższy priorytet.

Tsukuyumi

TAKTYKA

Nazwa mówi wszystko - Kampfgruppe (Grupa Bojowa) - wygrywa grę skutecznie eliminując potencjalnych przeciwników.

KG jest zaprojektowana dla graczy, którzy lubią sterować nielicznymi, silnymi jednostkami i szybko dostrzegają, gdzie może uderzyć przeciwnik.

Łatwo jest zablokować mobilizację jednostek przeciwnika i zdominować grę psychologicznie za pomocą potężnych jednostek i broni. KG jest frakcją, w której nie obowiązuje zwykłe motto „Wygrywa gracz z największą liczbą obszarów”. Zamiast tego gracz musi dominować w grze od pierwszej tury i dyktować swój styl gry przeciwnikom. Musi zajmować strategicznie ważne obszary, które zdobywają dodatkowe punkty zwycięstwa, niszczą Oni i robią wszystko, co w ich mocy, aby podbić księżyc. Jeśli uda ci się wykorzystać ataki ONI na swoją korzyść i wywołać konflikty między przeciwnikami, możesz pozbawić innych graczy ważnych zasobów, nie angażując się w konflikty jako takie. Jeśli w końcu zgromadzi się wystarczająca liczba wrogów, precyzyjne uderzenie bombą atomową Erzengela może przechylić szalę zwycięstwa.

Tsukuyumi - Kampfgruppe 03- frakcja


Tsukuyumi – Full Moon Down, Made by Felix Mertikat under license from King Racoon Games
Copyright (c) for the Polish edition by Dimundi sp. z o.o., 2020, Wydawnictwo WhatTheFrog