fbpx

Echo Światów – album inspiracji

Multimedialny album

Echo Światów to płyta CD i artbook. Zawiera on inspirujące ilustracje oraz muzykę, którą wykorzystać można na wiele sposobów. Głównym celem płyty i jej pierwotnym przeznaczeniem są oczywiście rozgrywki planszówkowe i RPG. Utwory nacechowane są różnymi emocjami i z łatwością znaleźć można odpowiedni kawałek do aktualnie prowadzonej gry.

Tu nie kończy się jednak zastosowanie płyty. Muzyka jest uniwersalnym nośnikiem i to my, osoby słuchające, decydujemy w jaki sposób użyjemy tego narzędzia. Przy tych nastrojowych dźwiękach możemy czytać ulubioną serię książek w zimowe wieczory, medytować przy zgaszonym świetle czy poszukiwać nowych inspiracji.

Echo Światów jest więc projektem nietypowym. Ma stanowić swoisty wytrych do podświadomości i ubarwić każdą chwilę. Pozwoli wczuć się bardziej i wejść głębiej w świat wyobraźni.

Artbook – Inspiracje

Inspiracją dla muzyki były rysunki – tak jak inspiracją dla snów jest rzeczywistość. Takich grafik i ilustracji mamy ponad 100! Część z nich znajdzie się w książce Echo Światów – Inspiracje.

Album Echo Światów – Inspiracje to przede wszystkim artbook będący nierozłączną częścią zestawu. Zawiera przepiękne ilustracje stworzone przez Katarzynę Malinowską oraz Pawła Górala. Skomponowane przez Niko utwory były dedykowane konkretnym ilustracjom.

Wewnątrz książki znajdziecie szereg historii inspirowanych muzyką i grafikami, specjalnie przygotowane artykuły i teksty pisane przez naszych artystów. Co więcej, Echo Światów – Inspiracje powstało z Waszym bezpośrednim udziałem. Dziękujemy za Wasze zgłoszenia w konkursach literackich a zwycięzcom i autorom wyróżnień gratulujemy znalezienia się w publikacji.

 

Echo Światów

Autorzy artykułów

Wojtek Rzadek napisze na temat graniu muzyką na sesjach RPG.

Wojtek to Rocznik 80’. Krakus. Mistrz Gry, Game Designer, Product Manager, Trener. Z wykształcenia tłumacz i pedagog, magister filologii romańskiej UJ.

Od 24 lat zajmuje się wszelkiego typu rozrywką interaktywną:, grami RPG, grami planszowymi, LARP’ami, grami terenowymi i symulacyjnymi, Od 20 lat aktywny i czynny MG, zawsze sam tworzy scenariusze do gier fabularnych i LARP’ów w różnorodnych konwencjach i systemach. Jest autorem czterech gier planszowych obecnych na rynku gier : „Rice Wars”, „Abetto”, „Astro Jam” oraz „W pustyni i w puszczy”. Poprowadził na konwentach ponad 300 punktów programu: prelekcji, warsztatów i konkursów (głównie o RPG). Jest członkiem grupy kreatywnej Lans Macabre. Od 2011 roku organizator konkursu Puchar Mistrza Mistrzów. Jest laureatem większości nagród i konkursów związanych z grami fabularnymi.


Maciej Jesionowski opowie o wykorzystaniu grafik i ilustracji przez Mistrza Gry.

Maciej to absolwent psychologii na Uniwersytecie Humanistyczno-społecznym SWPS. Zainspirowany Jane McGonigal i Sir Kenem Robinsonem zmienił swoją drogę życia z psychologa, na „psychologa od gier”. Realizuje pasje, pracując w firmie REBEL.pl – wydawnictwie, hurtowni i sklepie z grami planszowymi – na stanowisku zastępcy kierownika działu Marketing i PR.

Jest koordynatorem największej polskiej imprezy planszówkowej „Festiwal GRAMY” i koordynuje polskie wydanie najpopularniejszej gry fabularnej na świecie – Dungeons & Dragons.

Prowadzi też szkolenia związane z wykorzystywaniem gier (planszowych, fabularnych i impro) w edukacji i rozwoju osobistym a także warsztaty projektowania gier planszowych (m.in. Laboratorium Gier).


Artur Kurasiński zdradzi Wam jak najlepiej używać map na Waszych sesjach.

Przedsiębiorca, mówca publiczny oraz autor gier i komiksów. Cyfrowy narrator, kurator i kreator. Od ponad dwóch dekad obserwuje i tłumaczy wpływ technologii na nasze życie. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów kurasinski.com. Prelegent i uczestnik najważniejszych konferencji technologicznych w Polsce. Współtwórca najstarszego w Polsce cyklu spotkań dla startupów Aula Polska oraz nagród Aulery. Prywatnie ojciec dwóch córek, miłośnik halowej piłki nożnej, komiksów i filmów S-F oraz role-playing games.


Krzysztof Głośnicki  skupi się na przygotowaniu do sesji, organizacji pracy i materiałów.

Z zawodu programista, z zamiłowania wydawca gier planszowych i trener na Laboratoriach Gier i innych warsztatach projektowania na Pomorzu. Autor poradnika Mistrzownie RPG, gier planszowych Elekt oraz ZONA: Sekret Czarnobyla. Wieloletni mistrz gry-narratywista, entuzjasta i projektant larpów. Obecnie, w czasach pandemii mocno zaangażowany w prowadzenie sesji zdalnie przez roll20. Wielbiciel dark fantasy, kosmologii oraz monty pythona. Związany z Gdańskim Stowarzyszeniem Fantastyki „Alkor” oraz gdańską grupą testerską.

Muzyka

Opowiadać o albumie możemy bez końca… nic nie zastąpi jednak tych inspirujących dźwięków! Dlatego o wsparciu zdecyduj sam, słuchając gotowych utworów z naszego albumu Echo Światów.


Nostalgiczne brzmienia w klimacie kraju kwitnącej wiśni. Ten bonusowy utwór dodaliśmy do albumu z okazji zapowiedzi naszej nowej gry Tsukuyumi.

Echo Światów: Ku przeznaczeniu

Utwór znany pod tytułem Lurking darkness, który powstał podczas prac nad grą Elekt. Odsłuchujesz delikatnie poprawionej wersji. Pracujemy nad nową nazwą – czekamy na Wasze sugestie w komentarzach.

Echo Światów: Karawana

Próbka utworu. Wyobraź sobie radosną karawanę, przemierzającą nieznane lądy w poszukiwaniu cennych towarów. Droga do celu może być śmiertelną pułapką albo niesamowitą przygodą. Co czeka kupców?

Echo Światów: Hipnoza

Próbka utworu. Nie wiem już czy to sen czy jawa? Gdzie jestem? Rzeczywistość miesza mi się w głowie…

Echo Światów: Wiedźmy

Piękne i okrutne, delikatne i niebezpieczne. Zastanawiam się, czy chcę je spotkać?

Echo Światów: Żałobny Dzwon

Próbka utworu. Cesarz umiera, jego serce staje. Bicie dzwonów obwieszcza nowy świt. Z nowym Panem.

Echo Światów: Strażnica

Poprawiona wersja utworu znanego pod tytułem Shadow Valley, który powstał podczas prac nad grą Elekt.

Echo Światów: Pustkowie

Fragment Gdzie jest świat, który pamiętam .. wszędzie widzę wspomnienia .. tęsknię ..

Echo Światów: Brama do Bezmiaru
Mistyczne istoty patrzą na mnie z ukrycia. Ale przecież musiałem tu przyjść. To jedyna droga…

Fragment Ten utwór został dołączony do playlisty po odblokowaniu pierwszego celu kreatywnego.

Fragment Ten utwór został dołączony do playlisty po odblokowaniu drugiego celu kreatywnego.

Ten utwór został dołączony do playlisty po odblokowaniu trzeciego celu kreatywnego.

Fragment Ten utwór został dołączony do playlisty po odblokowaniu czwartego celu kreatywnego.


Ten utwór został dołączony do playlisty po odblokowaniu piątego celu kreatywnego.

 

Autorzy muzyki i ilustracji

Nikola TodoroskiNikola Todoroski, autor utworów

Jego przygoda z muzyką zaczęła się w dzieciństwie od nauki gry na gitarze w szkole muzycznej, jednakże po pewnym czasie odkrył, że muzyka to nie tylko instrumenty akustyczne i jako nastolatek zainteresował się tworzeniem muzyki elektronicznej. Podczas częstych podróży na Bałkany i kilku wizyt na bliskim wschodzie zafascynował się tamtejszą muzyką, jej mistycyzmem i archaicznymi instrumentami, co często przejawia się w jego twórczości, jednakże nie zamyka się w żadnym konkretnym gatunku i łączy ze sobą rozmaite brzmienia – od instrumentów akustycznych, przez dźwięki otoczenia po syntezatory. Jest również wielkim miłośnikiem archeologii i starożytnej historii, dużym źródłem inspiracji są dla niego książki i filmy. Niko ukończył gdańską szkołę realizacji dźwięku Nuwave i nie tylko sam komponuje i produkuje swoją muzykę, ale również, realizuje nagrania, produkcje muzyczną i udźwiękowienie dla innych artystów, oraz firm. Szczególnie dużą przyjemność sprawia mu tworzenie muzyki do obrazów i innych form sztuk wizualnych.

 

Katarzyna MalinowskaKatarzyna Malinowska​, ilustratorka

Energiczna, zawsze uśmiechnięta. Od dzieciństwa, przez studia architektoniczne na Politechnice Gdańskiej, aż do teraz zawsze związana z rysunkiem i grafiką. Doświadczenie zdobywała przy pracach nad grami komputerowymi dla Byte Barrel, gdzie odkryła, że tworzenie ilustracji do gier sprawia jej najwięcej frajdy. Nie boi się wyzwań, szata do gry komputerowej w 48 godzin? – nie ma problemu, a nie jeden Game Jam już to udowodnił! Od kilku lat prowadzi zajęcia z rysunku. Nie gardzi dobrą książką,.a każdą złotówkę jest wstanie wydać na podróże – najlepiej długie i dalekie ;)​

 

Paweł GóralPaweł Góral​, ilustrator
Wciąż praktykujący architekt po Politechnice Śląskiej, który stwierdził że szkicowanie budynków to zbyt mała swoboda artystyczna. Miłośnik koszenia trawy, żeglarstwa, pływania i filmów sci-fi.

 

 

 

 

Patroni