Regulamin sklepu
Postanowienia ogólne
- Regulamin określa zasady sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego dostępnego pod adresem whatthefrog.pl/sklep
- Pojęcia wykorzystane w treści regulaminu:
- Sklep – sklepu internetowego dostępnego pod adresem whatthefrog.pl/sklep
- WhatTheFrog, Sprzedawca– spółka z o.o. zarejestrowana pod nazwą Dimundi sp. z siedzibą w Gdańsku, przy ul. Wały Piastowskie 1/1508, kod pocztowy 80-85, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Gdańsku-Północ, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000638305, NIP 5833215709 i REGON 365463131, o kapitale zakładowym 5 000 zł, posługująca się numerem telefonu: 722 270 256.
- Klient, Kupujący – każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która składa zamówienie w sklepie internetowym whatthefrog.pl/sklep. Może ona kupować w sklepie internetowym whatthefrog.pl/sklep po zarejestrowaniu się w nim lub bez rejestracji.
- W sklepie internetowym whatthefrog.pl/sklep nie prowadzimy sprzedaży hurtowej. Sprzedaż hurtowa jest możliwa przez bezpośredni kontakt z biurem dimundi@dimundi.com
- Klient przed zakupem ma obowiązek zapoznać się z regulaminem, który jest integralną częścią umowy sprzedaży produktów z oferty sklepu internetowego whatthefrog.pl/sklep
Przedmiot sprzedaży
- Przedmiotem sprzedaży są produkty, które prezentujemy na stronach WWW Sklepu
- Wszystkie produkty w Sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz legalnie wprowadzone na rynek polski. W ofercie pojawić się mogą produkty krótko używane lub niepełnowartościowe, które zostaną odpowiednio oznaczone i opisane.
- Na bieżąco aktualizujemy ofertę produktów, które prezentujemy na stronach WWW naszego sklepu.
Płatności
- Ceny wszystkich produktów na stronach WWW Sklepu są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena brutto produktu nie obejmuje kosztu jego przesyłki.
- Kupujący może zapłacić za zamówienie przelewem (przedpłata), poprzez płatności elektroniczne (przedpłata).
- Wystawiamy faktury elektroniczne, jeżeli Kupujący chciałby otrzymać fakturę w formie papierowej prosimy o adnotację w uwagach do zamówienia lub kontakt mailowy.
- Nie odpowiadamy za błędne dane, wskazane przez Klienta jako dane do faktury VAT podczas rejestracji lub składania zamówienia.
- Każdą fakturę elektroniczną dostarczymy na adres e-mail, podany podczas rejestracji lub składania zamówienia.
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A.
- Dostępne formy płatności:
- Przelew bankowy
- Blik
- Przelew online
- Karty płatnicze:
* Visa
* Visa Electron
* Mastercard
* MasterCard Electronic
* Maestro
- W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
Sposób realizacji zamówienia
- Zamówienia są przyjmowane przez stronę whatthefrog.pl/sklep.
- Do złożenia zamówienia wymagane jest posiadanie konta zarejestrowanego w sklepie whatthefrog.pl/sklep .
- Po złożeniu zamówienia klient dostaje informację o jego przyjęciu na adres e-mail podany przy rejestracji. W tej wiadomości znajdują się m.in.:
- liczba i cena zamówionych produktów, wraz z podatkiem
- koszty dostawy i ewentualnie koszty wybranego sposobu płatności
- przewidywany termin realizacji zamówienia
- Realizacja zamówienia rozpoczyna się:
- w przypadku zamówień płatnych z góry – w chwili zaksięgowania na koncie sklepu wpłaty za zamówienie. W przypadku nieopłacenia zamówienia w terminie 5 dni od jego złożenia, zostaje ono anulowane.
- Od momentu złożenia zamówienia, do momentu jego realizacji klient może anulować złożone przez siebie zamówienie poprzez odpowiedni link w Panelu Klienta, jak również kontaktując się ze sklepem e-mailowo bądź telefonicznie.
- Przy każdym towarze podany jest czas realizacji zamówienia. Jest to czas, który upływa od potwierdzenia złożonego złożenia zamówienia do chwili wysłania zamówionych towarów ze sklepu, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. maksymalnie po upływie czasu najdłuższego z podanych.
- Termin otrzymania zamówienia przez klienta to czas realizacji zamówienia powiększony o czas dostawy zamówienia, zależny od wybranej formy przesyłki.
Zwroty, odstąpienie od umowy
- Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta klient może odstąpić od umowy kupna-sprzedaży bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów w ciągu 14 dni od odebrania zamówienia.
- Aby odstąpić od umowy, należy przesłać jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na adres biuro@whatthefrog.pl wraz z informacjami pozwalającymi na jednoznaczną identyfikację zamówienia (np. numer zamówienia, adres dostawy, itp.) a następnie zwrócić towar zgodnie z informacjami przesłanymi przez Sklep w odpowiedzi na oświadczenie odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy, Sklep gwarantuje zwrot w ciągu 7 dni pełnej kwoty zamówienia, wraz z kosztami przesyłki. Zwrot płatności zostanie dokonany takim samym sposobem, w jaki została ona poniesiona, chyba że jest to niemożliwe (w takim przypadku – przelewem na wskazane konto bankowe).
- Klient może także w ciągu 14 dni zwrócić część zamówienia (np. niektóre zakupione produkty), w takim przypadku Sklep gwarantuje zwrot ceny tych towarów w momencie ich zamawiania oraz zwrot kosztów przesyłki, proporcjonalnie do wartości całego zamówienia.
- Koszty zwrotu towaru (dostarczenia ich do siedziby Sklepu) są ponoszone przez klienta.
- Klient odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.
Reklamacje
- W razie wszelkich niezgodności zawartości paczki ze złożonym zamówieniem, uszkodzenia produktu lub braku elementów klient może złożyć reklamację pod adresem e-mail biuro@whatthefrog.pl podając dane niezbędne do identyfikacji zamówienia (np. adres dostawy, numer zamówienia, itp.) i dokładnie opisując problem.
- Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), klient może zdecydować czy Sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu, zaakceptuje obniżoną cenę lub wybierze inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
- Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni.
- W przypadku konieczności zwrotu produktu Sklep wzywa kuriera, który podejmuje paczkę od klienta. Klient nie ponosi żadnych związanych z tym kosztów.
- W przypadku gdy w wyniku reklamacji następuje zwrot towaru, Sklep zwraca klientowi pełną kwotę zapłaconą za towar oraz koszt dostawy.