fbpx
Powrót na zbiórkę

Podsumowanie EarlyBird, cele finansowe i kiedy nowe frakcje

Cześć!

Dziękujemy Wam serdecznie za zaufanie, emocje  i wsparcie, jakie otrzymaliśmy w ciągu ostatnich dwóch dni.
Po cichu liczyliśmy, że uda się nam ufundować grę w trakcie Early Bird… Wam jednak udało się złamać wynik w 24h i osiągnąć 41 tysięcy!

Kampania wciąż trwa i wiele dobrego przed nami. Przeszliśmy do kolejnego etapu, który mamy nadzieję przyniesie nowe emocje.
Jeszcze przed końcem konkursu „Na dobry start”,  którego finał przypadnie w piękną księżycową noc 1.10.2020, zaproponujemy Wam m.in.:

  • udział w księżycowym celu społecznościowym,
  • trochę prac społecznych przy konsultacji tłumaczeń wybranych słów kluczowych 😉

Cele finansowe

Często zadajecie pytanie o kolejne cele finansowe.
Oficjalnie i świadomie nie planujemy tego robić, przynajmniej  na tym etapie projektu.
Zamiast celów finansowych wykorzystujemy cele kreatywne, które odblokowują się za smoczki – punkty przyznawane za wybrane nagrody.
Taki system gwarantuje nam oraz Wam bezpieczeństwo finansowe realizacji projektu i uniknięcie ewentualnych nieprzyjemnych niespodzianek.
Premiujemy smoczkami te nagrody, których sprzedaż faktycznie wpływa na obniżenie kosztów gry, po osiągnięciu odpowiedniego wolumenu sprzedaży.
Niektóre nagrody nie mają przypisanych żadnych smoczków (np. mata), ale to się zmieni po 30 sprzedanej macie. Każda kolejna będzie już miała swojego smoczka. Podobnie zestaw woreczków.

Smoczki będzie można również zdobyć na inne sposoby, na przykład realizując cele społecznościowe.

Kiedy nowe frakcje

To jest kolejne najczęściej zadawane pytanie.

Kampanię przygotowaliśmy z takimi dodatkami, jakie widzicie obecnie na zbiórce. Bierzemy jednak pod uwagę wydanie kolejnych frakcji. Wszystko zależy nie tylko od wyniku finansowego, ale przede wszystkim od wielkości sprzedaży wybranych produktów. Księgowi decydują 🙁
Przygotowaliśmy kilka scenariuszy, z których każdy powinien Was usatysfakcjonować (nie wykluczają się).

Scenariusz 1.
Dodatki Fireborn, Lords of the Lost See oraz Children of the Lions zaczynają po kolei wchodzić do kampanii jako oddzielne nagrody.
Warunek konieczny: nabywców musi znaleźć co najmniej 250-300 egzemplarzy podstawowej wersji gry Tsukuyumi (w zestawach lub osobno).

Scenariusz 2.
Dodatki Fireborn, Lords of the Lost See oraz Children of the Lions – wszystkie lub wybrane, są drukowane przez nas po rozliczeniu zbiórki i oferowane w sklepie.

Scenariusz 3.
Mamy nadzieję, ze w 2021 roku wystartujemy z międzynarodową kampanią zupełnie nowych dodatków do gry Tsukuyumi, którą zrealizujemy razem z Kings Racoon, a przy okazji wydamy brakujące frakcje.

 

Niezmiennie zachęcamy Was do wsparcia i udostępniania kampanii u siebie – a jeśli macie jakieś pytania, to śmiało pytajcie!

 

 

 

Powiedz nam co myślisz!

Odpowiedz na komentarz