DZIKA BANDA
Dzika Banda poziom trudności: łatwy tryb dla 2 graczy: tak frakcja podstawowa |
CECHY SPECJALNE
|
FABULARNIE
Łuska Tsukuyumi spadła na bambusowe lasy Korei, stymulując proces ewolucji wokół miejsca upadku. Grupa dzików powstała z błota, rozwinęła sprawne ręce i wysoką inteligencję, wykształciła złożony język i wyruszyła by położyć kres panowaniu ludzkości na Ziemi.
Dzika Banda podporządkowała słabiej rozwiniętych przedstawicieli swej pierwotnej rasy. Kierowane zemstą polują na ostatnich ocalałych ludzi. Plądrują miasta i przywdziewają metalowe artefakty wymarłego ludzkiego świata.
Matula, najważniejsza ze wszystkich osobników w ścisłej hierarchii plemiennej, symbolizuje rozwój prymitywnych świń. Tylko najsilniejsze i najinteligentniejsze knury otrzymują przywilej zbliżenia.
Nim Dzicy ukończyli transformację, łuska Tsukuyumi wyschła, pozostawiając hybrydowe istoty.
Zawieszone między dwoma światami instynktownie czują, że ścieżka prowadzi je do Tsukuyumi, w pobliże jego życiodajnej energii, aby mogły dokończyć swoją przemianę.
TAKTYKA
Dzicy są liczni i twardzi jednocześnie. Mogą produkować nowe jednostki w pierwszej linii, jak również przekształcać nieszkodliwego raczkującego Wrzodzika w potężnego Dzikuna. Modyfikują obszary dzięki zdolności terramodyfikacji, którą mogą wykonywać runda po rundzie. Ich tunele pozwalają łatwo i szybko przemieszczać się między obszarami, podczas gdy ich warownie tworzą solidną obronę.
Uwaga! Materiał filmowy zawiera komponenty wersji angielskiej oraz oryginalne nazewnictwo.
Dzika Banda jest idealna dla graczy, którzy cenią siłę bardziej niż szybkość. Ich strategia polega na zapewnieniu bezpieczeństwa podbitym obszarom i uderzeniu z całej siły w decydującym momencie.
Wykorzystują wysoką zdolność do podboju, aby zrównoważyć swoje braki w ofensywie. Dzicy preferują długi czas gry, podczas którego mogą pokazać swoje mocne strony.
FAQ
Tunele tak jak inne Terramodyfikacje mogą być wystawione w dowolnej liczbie na obszarze (max 10 – ograniczenie komponentów).
Tunele należy położyć na stycznych krawędziach dwóch obszarów. Możliwe jest wystawienie tuneli na BLOKADACH (z jednej bądź dwóch stron) jednakże nie jest to obowiązkowe. Podsumowując możliwe jest iż dwa obszary połączone są np. 5 tunelami.
Pamiętaj!
- Tunel może być użyty tylko raz na rundę. Tylko 1 jednostka może przez niego przejść.
- W przypadku zagrania pewnych kart wydarzeń obszary, które są połączone tunelem mogą już nie sąsiadować ze sobą. W takim wypadku należy usunąć znacznik tunelu.
Masz pytanie dotyczące tej frakcji? Zadaj je na naszej grupie na Facebooku