KAMPFGRUPPE 03
KAMPFGRUPPE 03
poziom trudności: łatwy |
CECHY SPECJALNE
|
Pobierz najnowszą instrukcję: Tsukuyumi_KG3_Rules_PL
FABULARNIE
Członkowie Zakonu Marduka, nazwanego na cześć pierwszego pogromcy smoków Marduka z Babilonu, oczekiwali w gotowości na powrót Tsukuyumi.
Wraz z upadkiem Księżyca, współcześni rycerze natychmiast stanęli do śmiertelnej bitwy.
Podczas gdy w średniowiecznej Japonii polowano na Kami, ludzie w Europie poświęcili się sztuce zabijania smoków. Była ona zarezerwowana dla rycerzy i kreowała bohaterów, takich jak Siegfried czy Jerzy.
Zakon Marduka, założony w 778 r. jako tajne bractwo, zyskał sławę dzięki opowieściom, które wypłynęły poza wtajemniczone kręgi. Od pierwszego rzymsko-niemieckiego cesarza po czasy współczesne był gwarantem władzy nad smokami. Zakon szybko i dyskretnie eliminował wszelkie zagrożenia.
Przybycie Tsukuyumi wymusiło powrót Zakonu. Dwudziestu pięciu rycerzy wyposażonych w potężne kombinezony bojowe, zostało podzielonych na pięć grup bojowych KG1-KG5. Wystrzeleni na orbitę w specjalnych lądownikach, zostali skierowani w rejony misji. Podczas gdy KG1 wylądował na Księżycu, 3000 km nad powierzchnią Ziemi, KG3 rozpoczął atak z poziomu dna Pacyfiku.
To, co miało być szybką i rutynową akcją, przerodziło się w koszmar.
Wszystko, co stanie na drodze KG, zostanie zniszczone. Zdobycie Księżyca i eliminacja Tsukuyumi ma najwyższy priorytet.
TAKTYKA
Nazwa mówi wszystko - Kampfgruppe (Grupa Bojowa) - wygrywa grę skutecznie eliminując jednostki wroga.
KG03 jest stworzone dla graczy, którzy preferują zarządzanie nielicznym ale silnym wojskiem i szybko dostrzegają okazję do skutecznego uderzenia.
Potężne jednostki i zasięg twoich rakiet oraz strzałów snajperskich, pozwoli na psychologiczne zdominowanie pola bitwy. KG jest frakcją, w której strategia wielkich podbojów i obrony rozległych terenów jest ryzykowna. Narzuć swój styl gry już od pierwszej rundy. Zajmuj strategicznie ważne obszary, które zdobywają dodatkowe Punkty Zwycięstwa, realizuj misje i za wszelką cenę podbij i utrzymaj środek Księżyca. Wykorzystuj snajpera jako wsparcie oraz ataki ONI, aby pozbawić innych graczy ważnych zasobów. Wyprodukuj bombę atomową, już samo jej posiadanie rozproszy wojska przeciwnika.
Kampfruppe 03 jest frakcją łatwą w zarządzaniu, jednakże wymaga skupienia.
O zwycięstwo walczysz zwykle do ostatniej chwili!
FAQ
Kampfgruppe 03
Rakiety mogą być produkowane tylko wtedy kiedy Erzengel jest na planszy.
Po wyprodukowaniu jednostka może być uzbrojona w 3 rakiety (sztuki, nie typy). Trzymaj wyprodukowane rakiety oddzielnie od tych znajdujących się w twoich zasobach ogólnych.
Natychmiast po wykorzystaniu, rakieta przenoszona jest ona do zasobów ogólnych Kampfgruppe 03.
Kiedy Erzengel ginie, wszystkie rakiety w jakie był uzbrojony – przepadają (przenieś do zasobów ogólnych tak jak w przypadku wykorzystania rakiet).
Jednostka Erzengela powinna posiadać z obu stron symbol cechy latania oraz odporności na radioaktywność .
Masz pytanie dotyczące tej frakcji? Zadaj je na naszej grupie na Facebooku