fbpx

SENTINELS

SENTINELS

trudność: trudny
tryb dla 2 graczy: nie

ZAWARTOŚĆ

6 jednostek,
1 maskotka,
5 kart,
8 znaczników maskowania,
20 żetonów zwycięstwa,
5 Portali,
1 karta frakcji
CECHY SPECJALNE

  • Wysoka mobilność dzięki Portalom.
  • Wygrywają po usunięciu wszystkich ONI.
  • Nie mają bazy, nie podbijają terenów.

FABULARNIE

Wieczni obrońcy Ziemi. Dawno temu zaprzysięgli bronić ludzi przed wysłannikami ciemności - ONI. Ludzie nigdy w pełni nie zaufali Sentinels, ich moc wzbudzała w nich podobny lęk jak strach przed nieznanym.

Wraz z nadejściem Białego Smoka powrócili ONI. Pandy dotrzymały danego słowa i przybyły by stawić im opór. Teraz walczą nie tyle w obronie ludzkości co życia samego w sobie. Dno dawnego oceanu stało się polem bitwy, walka jest ich losem, a zwycięstwo przeznaczeniem.

TAKTYKA

Pobierz najnowszą instrukcję: Tsukuyumi_Sentinels_Rules_PL.pdf

Sentinels nie posiadają bazy. Jednostki wystawia się na obszarach z Portalem. Na początku ruchu Sentinels, jednostki mogą za darmo teleportować się do dowolnego Portalu  na planszy.

Wszystkie jednostki posiadają unikalną możliwość maskowania. Raz na rundę, jako obrońca, zanim atakujący wybierze kartę walki, można zadecydować ile jednostek Sentinels użyje zdolności maskowania. Zamaskowane jednostki nie mogą być atakowane, nie mogą również wybierać kontrataków.

Kakurenbo może dokonać maskowania aż 2 razy na rundę. Jeżeli Kiosan  jest na planszy, nie ma obowiązku  wykonywanie akcji ONI z kart akcji (akcje  obowiązkowe według standardowych reguł). Żadna jednostka Sentinels nie posiada punktów podboju, a co za tym idzie nie mogą podbijać ani utrzymywać terenów. Punkty zwycięstwa uzyskuje się nie za kontrolowanie obszarów na koniec gry, a za eliminację ONI. Wieczna walka Sentinels przeciwko ONI przełożyła się na mechanikę gry. W momencie kiedy na planszy nie będzie żadnych jednostek ONI - gra natychmiast się kończy i gracz Sentinels zostaje zwycięzcą niezależnie od ilości zdobytych punktów.

Obecność w grze Sentinels radykalnie wpływa na rozgrywkę.

Mobilne, potężne i potrafiące się maskować  Pandy, które mają tylko jeden cel: zgładzić ONI.
Spróbuj się im przeciwstawić?

 

Uwaga! Frakcja nie jest zgodna z trybem gry dwuosobowym. Minimalna ilość graczy to 3.

 

 


Tsukuyumi – Full Moon Down, Made by Felix Mertikat under license from King Racoon Games
Copyright (c) for the Polish edition by Dimundi sp. z o.o., 2020, Wydawnictwo WhatTheFrog