DARK CRUSADE
DARK CRUSADE
poziom trudności: średni |
ZAWARTOŚĆ
3 jednostki + maskotka,
10 kart, 22 znaczniki, 1 kafelek bazy, 1 planszetka frakcji |
CECHY SPECJALNE
|
Pobierz najnowszą instrukcję: Tsukuyumi_DarkCrusade_Rules_PL
FABULARNIE
Kiedy Zakon Marduka rozpoczął swoją ofensywę przeciwko Tsukuyumi, najdzielniejsi rycerze zostali wysłani z najtrudniejszą misją. Podczas gdy oddział Kampfgruppe 01 miał wylądować na uziemionym Księżycu, by zabić Białego Smoka, zadawaniem Kampfgruppe 03 było efektywne odciągnięcie uwagi od głównego ataku. Niestety plan nie powiódł się. Dzielni wojownicy z Kampfgruppe 01 zostali zdziesiątkowani. Uszkodzone skafandry bojowe nielicznych ocalałych, nie chroniły już przed działaniem mocy Tsukuyumi. Rozpoczęła się ich transformacja - zaczęli zmieniać się w ONI.
Wieloletnie treningi oraz silna wiara pozwoliły im zatrzymać całkowitą przemianę. Ich system wartości został jednak poważnie zaburzony. Dzięki nowym mocom i organicznej masie z jądra Księżyca, ulepszyli swoje skafandry bojowe. W połowie ONI, w połowie rycerze, gotowi na krucjatę aby unicestwić wszystko co stanie im na drodze.
To ich KRUCJATA Z MROKU.
TAKTYKA
Dark Crusade dysponują 3 jednostkami. Każda z nich ma unikalną zdolność. Lilith cechuje się większą mobilność, Samael oznacza nowe obszary cechą Tsukuyumi, a Grandel zagrywa potężne i dewastujące karty walki. Jednak ich liczebność jest większa niż się wydaje. Rycerze z Mroku posiadają potężną moc - moc kontrolowania ONI. W każdej rundzie, Dark Crusade wykonują akcję ONI za każdego gracza. Mogą ich wykorzystywać do podbijania obszarów na rzecz ONI (nie swoją), blokowania manewrów przeciwników jak również mogą zaatakować swoje jednostki, by wybrać korzystny dla siebie kontratak.
Najmocniejsza jednostka Dark Crusade może zagrywać kartę walki Nuklearne Serce, które poza potężnymi obrażeniami, powoduje skażenie radioaktywne terenu i dewastuje go. Obszar zdewastowany nie przynosi punktów zwycięstwa na koniec gry.
Bazę wystawia się na niecentralnym obszarze Księżyca lub na obszarze przyległym do obszaru z cechą Tsukuyumi.
Efekt frakcji pozwala na przeniesienie znacznika terytorium Dark Crusade na inny z własną jednostką, jak również zadanie obrażeń jednostkom przez bazę!
Dark Crusade to potężne jednostki i nieograniczona kontrola nad ONI, jednak utrata choćby jednego rycerza będzie bardzo dotkliwa. Dobór odpowiednich kart Akcji przez pozostałych graczy może okazać się skutecznym sposobem na odcięcie ich od mocy ONI.
A więc czy jest to frakcja nie do powstrzymania a może to kolos na glinianych nogach ..
Uwaga! Frakcja nie jest zgodna z trybem gry dwuosobowym. Minimalna ilość graczy to 3.
FAQ
Dark Crusade
Nuklearne Serce (żeton) może być produkowane tylko wtedy kiedy Grendel jest na planszy.
Po wyprodukowaniu trzymaj żeton w widoczny sposób dla reszty graczy.
Natychmiast po wykorzystaniu, żeton Nuklearne Serce przenoszony jest do zasobów ogólnych Dark Crusade. Wykonaj działania zapisane na karcie walki Nuklearne Serce. Jeśli obrońca wybierze kontratak „Skażenie prawie nuklearne” nie oznaczaj obszaru cechą radioaktywności.
Kiedy Grendel ginie, wyprodukowane Nuklearne Serce (żeton) przepada (przenieś do zasobów ogólnych tak jak w przypadku wykorzystania).
Podejrzany: Przenieś swój dowolny znacznik terytorium na obszar przyległy i bez jednostek.
Dark Crusade może przenieść swój znacznik terytorium z planszy na niekontrolowany obszar ze swoją jednostką.
Baza zadaje 15 punktów obrażeń na sąsiednim obszarze. Jeśli znajduje się na nim kilka frakcji gracz Dark Crusade wskasuje której z nich zadaje obrażenia, natomiast obrońca przydziela obrażenia w jednostki.
Masz pytanie dotyczące tej frakcji? Zadaj je na naszej grupie na Facebooku